marți, 2 iulie 2013

Reclama care m-a pus pe ganduri

                                           Bunaaaa, prieteni sanatosi!(si fizic si la cap)

   Astazi voi imi cititi blogul...Hmmmm...dar ce, ma descurc eu la scris? Oricum, nu asta ma pune pe ganduri, ci o reclama. Da, o reclama obisnuita, cea pe care o baga cei de la televiziune in cele mai interesante momente ale filmului la care va uitati, si pierdeti asa juma' de film. Deci, sa va povestesc:
   Stateam in pat si ma uitam la TV, cand vad o reclama la pastile de ficat, iti reface ficatu' sau ceva de genu'...Eu nu sunt cu de astea! Asa, si, m-am gandit atunci la o chestie interesanta despre cum ar functiona procesul pastilei:


                                                   Pastila la ficat 

                                        (recunosc, nu e cel mai elegant titlu...)


 Deci, m-am uitat la pastila din reclama si am observat un lucru: pastila avea aceiasi culoare ca ficatul! Asta m-a obligat sa fac o poveste! 
 Deci, m-am gandit ca pastila intai se plimba hai-hui prin corp, mai sus de ficat. Si cand ajunge la "poarta ficatului", acolo e un bodyguard care pazeste intrarea, iar pastila face un siretlic gen: ,,Hey! Uite-l pe Johnny Depp!" sau altceva. Paznicul se lasa pacalit, iar pastila intra in marea incapere: ficatul.  El e ca o casa: multe camere. Pastila ajunge in "camera printesei". Acolo, pastiluta noastra trebuie sa caute in toate rafturile din camera pentru a gasi un fel de scotch si a si-l lipi pe el. Veti vedea mai tarziu de ce face asta! Asa, dupa ce a luat scotchul, se duce la dulaul camerei... Venosu', de la vena...BRRR!!! Pe mine ma apuca frica atunci cand aud cuvantul acesta, ma gandesc la injectii, + ca eu sunt mai sensibila acolo...ma rog! Asa, Venosu'  ii spune:
  -Parola-poezie secreta!
Pastila incepe sa recite:
  - Eu sunt pastiluta fermecata, ajut la ficat, si cand mai are cineva nevoie de mine...ma duc si prin sat!
  -Treci! zice dulaul.
 Pastiluta, cat timp merge spre ficat, se roaga sa nu i se fi uscat partea lipicioasa de pe scotch. Nu dupa mult timp, ea ajunge acolo. Priveste scotchul. Mai e lipicios. Slava cerului! Se pregateste, isi ia avant, si sare repede spre ficat, lipidu-si scotchul de el. Il imbratiseaza taaaaare, pana intra in camera de control.:) Se asaza pe scaun. Trage de maneta, apoi introduce parola pentru monitor. Apasa niste butoane, apoi enter. Se simte un cutremur inauntru. Acel om tusea puternic. Apoi respira usurat, spunand:
  - Am trecut si de asta!
Pastila, multumita de alt succes, se topeste acolo mandra de ce fapta buna a facut.
                             

                                                 SFARSITUL SANATOS!


Ei, asta a fost teoria mea despre cum functioneaza pastilele in corpul nostru. Sper ca v-a placut! Si am scris aceasta postare cu o...ei...cu o neplacere, pentru ca eu detest ficatul(mancarea). Dar poate ma obisnuiesc cu el cand voi fi mai mare. Pe data viitoare, amici!;)

4 comentarii:

  1. Eheeey super haios ! bravo, da-i inainte Maya cu "y" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru incurajare! O sa continui cu haioasele mele postari!:)

      Ștergere
  2. Ai scris foarte frumos si haios. Mie mi-a placut mult. ( nici mie nu-mi place ficatul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult, o sa pun la suflet! ;) Voi continua cu textele!

      Ștergere

Casuta pentru gandurile voastre