duminică, 16 iunie 2013

Mica scriitoare s-a intors!

                                              Heeeey, oameni cu suflet colorat!:)

 

 

Din cate se pare, m-am intors! Imi pare rau ca nu am mai postat de ceva vreme, dar, acum sunt aici sanatoasa (si la cap)!;) V-a fost dor de mine, nu?...Nu?!! Ei, e bine oricum!:) Deci, m-am gandit, m-am tot gandit si am ajuns la calea inteleapta (aia cu sclipici, ponei si chestii din astea...ardei copti...E, NU MA INTRERUPE!!!...tu...pe ...pe mine...sa...nuu...ma...intrerupi...pe...mine tu.......O, LAS-O BALTA!!!!:) Asa, deci, mi-a venit inspiratia sa fac o poezie despre...CULOORI!! Nu stiu de unde mi-a venit ideea, dar stiu clar ca e reusita! Ok, here it goes:


                                                     Culorile                                          

                           Intr-o casa-ndepartata,
                           De țipete chiar "alinata"
                           Pe o tabla cam murdara
                           Sapte culori acum se scoala:
                           Rosu, oranj, galben,
                           Verde, albastru, violet!
                           Si-adaugam si-un roz acum
                           Ca sa mearga "la pachet"!
                           Intai, rosul se scoala puternic
                           Desi, chiar un pic nemernic!
                           Apoi, oranjul cel tacut
                           Parca din dovleac crescut!
                           Disperat, galbenul spune:
                           -Aoleu! Am ramas fara alune!!!
                           Toți se uita luuuung la el:
                           -Ce sa-i faci? E mititel!
                           Apoi, vine verdele natur
                           Care merge la Carefour
                           Zilnic, pe la ora două
                           Si cumpara...
                           Cam sase ouă!
                           Ciudat nu vi se pare si vouă?
                           Se scoala acu' si Albastrilă
                           Cu o fața cam...senilă!
                           Sare-n sus si bate palma
                           Si se roaga.......Pentru Karma!!!
                           Violetul cantareț,
                           Bun, destept si iubăreț
                           Se tine de mana cu blânda Rozica
                           Si ea chiar canta...
                           Toata ziulica!!
                           Prin urmare acum, culorile-s pe druuum!!!


           V-a placuuut? Eu cred ca da! Am si eu o rugaminte pentru voi: Cititi poezia cu atentie, apoi, trimiteti un comentariu cu ce culoare v-a placut cel mai mult in poezie! De exemplu, culoarea mea preferata este galben si in realitate si in poezie! Dar asta e doar opinia mea! Voi sigur aveti alte oopinii! Deci, pe data viitoare!
  
                          

3 comentarii:

Casuta pentru gandurile voastre