duminică, 16 martie 2014

Un interviu cam hazliu!

                                             Buna, oameni cu simtul umorului!

Multi dintre voi cred ca il cunoasteti pe Garfield, motanul portocaliu, devorator de lasagna si somnoros, al carui slogan in viata este ,,Love me, feed me, never leave me". Daca vreti sa stiti mai multe despre el, cititi urmatorul interviu cu indragitul Garfield!



                                               Interviu cu Garfield

         -Buna ziua, Garfield!
         -Mda. Ai lasagna pentru mine?
         -Aaam...nu, nu tin de obicei lasagna in geanta.
         -Pacat. Stapanul meu, mai bine zis, sclavul meu, John, tine mereu ceva de mancare la el, atunci cand stau cu el.
         -Aha, am inteles. Acum as vrea sa te intreb cate ceva.
         -Bine, dar sa fie rapid, pentru ca se apropie ora de dormit.
         - Sigur! Intai, am inteles ca adori lasagna. De cand ai descoperit asta si cum?
         -Hmm...pai, cand aveam 8 luni, cu apetitul deja  foarte dezvoltat, John si cu mine am fost la magazin sa-mi ia pui prajit, dar vanzatoarea a pus in loc de pui, lasagna. Am ajuns acasa, John a descoperit asta, si, pentru ca nu mai aveam nimic prin casa, mi-a dat sa mananc aceasta delicatesa cu 4 straturi de branza. Oh, a fost dragoste la prima gustare! Apoi, de atunci, in fiecare zi mananc lasagna.
          -Foarte interesant! Ti-am urmarit emisiunea, The Garfield Show. Cum te simti pe scena?
           -Ma simt in elementul meu, pentru ca cel mai des mananc, dorm si il chinui pe Odie, cainele cel prostanac. Si ii spun asa, pentru ca nu se supara cand ii trag cate un sut in fund.
           -Dar de ce faci asta?
           -Pai, sincer, fac asta ca un fel de hobby.
           -Bun. Descrie-l pe John!
           -Esti sigura? Nu vreau sa te fac sa vomiti.
           -Sigur, da-i drumul!
           -Pai, John e un om...nebun. Singura lui parte buna este ca ma hraneste si ma scarpina pe burtica. Si ii place de Susan, veterinara mea personala. Si ei cred ca ii place de el. Ce e cu tine, Susan?!? Atat pot sa spun, daca voi continua, o sa dau la gaste.
           -Bine. Am auzit ca te intelegi bine cu soarecii. Cum poti face asta?
           -E foarte simplu. Sunt prieten cu ei pentru ca nu ii prind si nu ii mananc. O singura data am prins unul...de jucarie.
           -Am inteles. Ai un ursulet pe nume Pooky, nu?
           -O, da! Este singura mea jucarie cu care dorm si il hranesc! Il iubesc pe Pooky!
           -Aha, ma bucur! Si spune-mi despre Nermal.
           -Vai, piticania aia care participa la concursuri de frumusete si lumea il considera ,,Cea mai dulce pisicuta din lume''? Nu-l suport. Se crede buricul pamantului si ma tachineaza mereu.
            -Nici mie nu cred ca mi-ar placea de el.
            -Sper! Acum, ma scuzi, a venit ora de somnic. Paa!
            -Pa, Garfield! Si multumesc pentru interviu!
            -Pai nu degeaba sunt vedeta.


Asta a fost interviul cu Garfield. Martie, 2014. :)

2 comentarii:

Casuta pentru gandurile voastre